呢2日好似有好多野發生,,我尋日雖然冇返學,,但都好似勁耐冇返學。今日11月11日,我淨係寫ENG堂*2發生d咩事la~呢單野,令我無嘜心情寫返之前既野!!!今日lunch之後有2堂mama堂wo~本應係好開心,because有mama堂,,又可以1路玩1路上堂喇~第1堂我地好似平時甘玩,,但第2堂就有事發生喇!!潘生佢訓緊覺bo,,我地班突然好鬼嘈,大大聲bo,,都幾煩!!之後嘈到整醒左潘生bo~之後佢拎左支水擲左過去elephant到,,我初初5知發生咩事,之後睇返龔仔摸住自己個頭,,d血就慢慢...慢慢甘流路泥,,elephant個頭即刻流曬血,,佢仲要係我面前流!!我之後sin知咩事,,我見到佢既表情好似無嘜野甘,但我諗其實佢好痛!!佢只不過係死撐!!我好擔心佢lo!!我最5鐘2潘生lo!!係佢搞到elephant流曬血,佢仲可以當嘜事都冇走去訓覺bo!!!after牛淇帶elephant落去醫療室,,我見到dom dom同杜卓羚係到喊,,搞到我都想喊,,之後我係到假喊,,諗住引大家笑~點知有人話elephant入左醫院,個1刻既我,真係喊左出泥!!我5想喊架,d眼淚自己流出泥......我都5知點解,,見到有人喊,我又會想喊!!潘生後尾被d訓導捉走左,,phy堂大家都無心機上堂,仲係討論elephant單『爆頭事件』,牙sir之後有話我地,so,牙sir冇教書...而我淨係記得我喊左好耐,,,到放學我仲係到喊,,,記得有好多人安慰我,,有miyako,奶強,人妖,嵐嵐+佢 d FD,helen,魚魚,戴詩敏,梁燕,long,穎b等等,,,,我喊有好多原因,覺得龔仔好慘好無古,真係擔心佢~同埋佢今日成日都同我傾計同我玩,今朝早佢無lala拍我博頭2次,又拎左我隻公仔『大鼻』去玩bo,之後又1齊食糖,1齊玩,1齊傾計,1齊笑......so,好驚佢有事,我亦好驚我無左1位朋友仔lo~經過呢單野,我目前覺得1定要珍惜依家既野同埋將來既野,,否則只會1直後悔落去。
最愛涼平達令!!!
|