尋日發生咩野我吾記得lu~haha~*好啦~寫下today有咩事發生喇!!今朝頭2堂上Phy,,心情1半1半....到第3堂中文,恩師話個個都要出泥讀詩,,個個都勁好笑!!!到我讀個時,,我笑5停,1路係甘係到笑,,,haha,,無計la~我鐘2笑ma......幾經辛苦,,我終於讀完!!恩師話我出泥又笑,返埋位又笑,,讀個時又叉腰,佢之後又係到叉腰唱[我是個茶壺..],,落堂,佢竟然叫我同Justin下次再讀過,仲指定要讀『水調歌頭』,,D & T堂狂鋸野同銼野!!但個時有d吾開心~because冇嘜人同我講野....放lunch,,係留下等穎b食飯,見到教我Geography既江sir,江sir見我睇住塊board,,佢就同我傾左陣計la~心情好返少少!!江sir仲話,,期待我拎獎bo~又話我拎獎佢1定會拍手拍得大聲d bo~haha~*搞到我好大壓力tim~lunch去左寒舍食,,,lunch後2堂係Bio,,又有得做實驗喇!!but心情還是1半1半,,不太happy!!最尾1堂mama堂,,haha~mama留底左d野係教員室,佢落
去拎返,留低左支咪,,比我見到bo~~ha~*於是就叫洪亦豐去插咪+唸詩!!佢唸詩過程比我錄左~呵呵~大家想睇可以ask我、elephant或者魚魚!!我地玩得超開心lo~放學同穎b同蕊1齊去新北江食野,食完返屋企!!同欣&long&fish用MSN傾左陣,,之後就食飯lu~食完飯睇TV,,after就溫書喇~
最愛涼平達令!!!
|