今朝返學好黑牙!!我剛剛到車站,班車就走左喇~哼~返到學校,個頭超5掂lo!!d頭髮飛起曬~都係個死人傑~~1碟cream飛埋泥我個頭,我頂帽都整到污慒埋!搞到我好似未訓醒就返學!!maths又教書,第2、3堂PE,做完上次d練習,就出去玩左籃球、手球同排球lu~after小息,,中文lessons笑爆咀~haha~*lunch後有2堂ENG--mama堂,大家1齊食野、玩bor~我1時1時甘又玩又聽書,聽書耐左就訓著左喇~Phy堂,,半昏迷狀態上堂,,,放學有Chinese listening test,今次超難!!佢段錄音超快,+上我吾知點解會發呆,搞到中間d紙空白1片~放學同蕊&穎b1齊踏bus返home,bus上見到東東bor~hehe~*
PS.today爆左d野比牙蕊聽牙~hehe~*
最愛涼平達令!!!
|