今日,,有好多人泥左我屋企牙!!朝早我學完日文即刻趕返my home~去接domdom1班人bo!!去my home既人有domdom同佢家姐(佢家姐好nice架~都幾靚女bor~hehe~*)、魚魚、穎b、helen+埋我6個人!!!係我屋企玩bor~大家既心情勁high牙!!發曬癲甘~haha~*我同domdom食左M記,,冇耐domdom家姐話好肚餓,於是我煮左1包通心粉比佢食,,之後我又煎左d雞翼,跟住helen就打泥找我lu~我去左輕鐵站接helen上泥,大家就開始發癲喇!!我就繼續煎雞翼、炒蛋、蒸點心+洗抹餐具.....我播左『小孩子的玩具』比domdom睇,domdom家姐同helen就入左我家姐間房講淫故~(無奈....)穎b同魚魚去左我間房玩PC,,差5多幾句鐘,我話要打PS2,魚魚同我勁興奮!!熄左『小孩子的玩具』5比domdom睇bor~勁底死!!!我地1玩PS2,個個都走曬出泥~~玩頭文字D~~after魚魚、domdom、domdom家姐同helen開我雪櫃偷糖食bo!比我知道左~~我5多HAPPY~嬲左佢地....佢地就係甘哄我,其實我1早原諒佢地架!!但我1直忍笑lo~~等佢地以為我真係嬲左佢地!!玩下佢地都好!!勁想笑!!HAHA~*後尾整古成功!!!5點幾domdom、domdom家姐同helen佢3個走sin,,得返穎b同魚魚係我屋企,我地3個繼續打PS2,,玩winning9,我入左魚魚1球牙~hehe!!玩到6點幾,大家散band,,,我送穎b去北江,我順便食埋dinner sin返home lu~
最愛涼平達令!!!
最愛w-inds.!!!
w-inds.係最高!!!
|