STAND MY GROUND
w-inds. are RYOHEI KEITA RYUICHI
yuki1267
暱稱: yutaki
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
6月26日
6月12日
6月5日
5月30日
5月26日
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 167
今日人氣: 18
累積人氣: 9125
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 4 日  星期五 晴天
11月4日
今日派左卷la!!!得2科5合格~yeah!!今朝第1堂上Bio,楊sir又5教書~係到講d人生道理(其實係係到傾計~*)到左第2 & 3堂既maths.,,so sir話派卷bo~不嬲計數都差既我,都遇左5合格~~點知我原來無肥佬!!勁開心lo!!之後"風風"話我都高分過佢,之後佢就狂喊la~但其實我同佢同分,話比佢聽佢又話我呃佢bo~次次見到佢喊,我次次都好想笑lo!!!之後我又1直諗返個條煩人question喇!!!Music完左之後返返課室上Geog,諗住今堂派卷,,but江sir話未改完,,唯有下個禮拜1sin知測成點lu!!放lunch,,又係同穎b同fish出去食野~~after the lunch,,我地去左便利利買糖諗住上mama堂sin食,但都未上就比人食得7788lu~到左mama堂~我地成班梗係玩到short啦!!今堂我都算係甘,,邊玩邊聽書!!+食埋糖la~~勁好玩!!我同long隔到最遠(1頭1尾)都玩到包剪,,今堂我好high lo~同long玩完包剪,又同"風風"玩包剪,but邊個輸左要比人打手板~~之後又同debbie玩,又同龔仔玩lo~"風風"有次打到我勁痛lo!!haha~但真係勁勁勁好玩!!!但5夠玩數字膠勁lo!!我,fish,helen,justin用擦膠玩數字波!!!勁勁勁好玩bo~玩到成班都望住我地4個係到玩!!!but成日比mama捉到我地玩!!最後佢沒收我個擦膠bo~好5開心lo~(假的~笑~)haha~~~呢堂我有出去寫答案架!!幾勁ar!^^hehe!!!勁勁勁happy lo上ENG堂!!今堂我都幫左mama5少!!幫佢寫答案la~幫佢收WS la~幫佢計$$,你睇我幾勁~2堂ENG堂都做到甘多野!!haha~after上埋中文堂,又係對卷,39個人得14個人合格!!當然包括我la~~呵呵!!甘又win左龔仔la~SO EASY!!!勁happy lo!!之後等人還返本maths.書比我,我就同穎b 1齊踏bus返家家lu~~
 
最愛涼平達令!!!

 

刊登時間︰2005-11-29 12:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]