今日我返到學校又派糖喇~~當然有勁多野獸走過泥搶我d糖糖la~頭2堂上Phy,,派左卷,,我竟然差1分sin合格!!勁5抵ar!!牙sir又5+多1分比我bo~唉~~第3堂上中文,,去左DO八達通卡,,見到1個boy同教我EPA個翁sir打乒乓bo,,睇到勁刺激lo~之後就小息lu~我走返上4樓同人玩,,玩完仲有10幾分鐘sin上堂bo~甘我又走返落去cover playground等打鐘,,見到牛淇,elephant,long呢幾個peoples,,but我好眼訓,so無同佢地3個講野就去左d等同desk坐底訓覺lu~訓醒岩岩打鐘,,甘就去左D & T room上木工啦!!我係第1個女仔最sin到達!!甘之後我就立d工具開始挫野la~正當我超留心甘挫塊膠,elephant就無啦啦係我後面"嘩"1大聲+拍我肩頭泥嚇我bo,,我真係比佢嚇親lo!!之後我搬既凳,,搬第1張比人偷,搬第2張又比人偷bo...超無奈lo~but elephant既遭遇同我1樣,,,係今堂,,我發現龔仔係1個完美主義者lo!!鋸野可以鋸成堂!1!搞到我差d鋸5切~~到左放lunch,,係留下等穎b,,今日去左鴻記食lunch,,because穎b要去罰企,so去左鴻記食,食完返school,,途中又見到牛淇,elephant,long幾堆人,,after,穎b已經遲到,so我地行得勁快!!返到school我同穎b就分開行lu,,我上返課室等下堂la~之後2堂Bio,好悶lo!!but有卷派!!haha~*我又1科高過龔仔lu~轉堂途中,魚魚同helen勁好笑,夾攻domdom,一個用粉筆,一個用粉擦,搞到domdom成身污租晒,after又係到玩bo!!玩緊緊時,岩岩張偉祺行過2次,2次都捉5到我地係到玩!!haha~*到左mama堂,,大家都玩到勁激!!激到mama話:『我等你地靜曬sin再上過黎!!』我地班又起哄~~haha!!笑到我超肚痛!!跟住mama又走返返泥bo!!超搞野!!!elephant就叫我ask佢係咪去完廁所便便,,,,haha~*放學同穎b 1齊坐"筆屎"go home lu~~
最愛涼平達令!!!
|