尋晚冇嘜點訓過,,so,朝早好早起身練舞,練完就去左沖涼,沖完去左睇班際足球,點知我地班差1個人,甘就當我地輸喇~好吾扺牙~><~after去左千色到逛,見到好多大鼻與鋼牙既東東,好想要牙!!抽左好多波波!!!haha~*好開心!!!after就去學日文喇~今堂少左好多人返,搞到無曬氣氛,but我依然會玩個牙sir~個牙sir真系好鬼底死!!haha~*堂堂都笑死我!!學完去返元朗,,去左1番人氣訂寫真+買野~睇返大鼻與鋼牙既東東,超貴bor~so,我冇買~上第2層,去左書局睇書。睇完書去千色百貨睇野,我係到逛bor,逛逛下好想買帽!!見到有2頂adidas既帽!!1頂同款分開紅、綠色,1頂系灰色!!2頂都5同款,d質感摸落去好舒服~勁想要牙!!but1頂$100,so,我要考慮考慮.....甘就5買住la!!如果要買,我會買曬2頂!!走緊時又抽多2個波波,超好彩!!!抽到特別版--東京!!!after就返屋企lu~~往後既事吾多想提!!!
最愛涼平達令!!!
|