| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |
 | |
| 12月11日<<<沙田,,,, |
today我、穎b同1個男仔1齊去左沙田大會堂睇音樂會。我地當時仲黨失路....好瘀牙!!haha~*睇完音樂會,我扡3個行左好多地方~去左無印良品、西田、玩具反斗城等地方~我抽左好多波波+買左好多野!!又食左2大個炮芙bor!!勁勁勁好味!!!勁HAPPY lor~到左6點幾就踏BUS返home lu~(內容太多~講住甘多sin啦!!!)
最愛涼平達令!!!
|
| 刊登時間︰2005-12-13 01:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 195 | »
|