今日又去左鄭家輝個戶外直播室~【各位我係務住生命危險偷走出泥架!!! ^^】今次黎既嘉賓係何韻詩。我第1眼睇佢,就覺得佢好豪爽!!估唔到原來何韻詩都有好多fan屎!!!but今次都唔算多人~好彩啫!!今次都見到angel,初初見唔到佢地黎,仲以為佢唔泥添,,,,,,講返直播室,何韻詩佢今次仲帶埋隻狗狗上黎,隻狗超可愛!!佢隻狗係d空餘位置跑黎跑去。何韻詩係呢次訪問講左好多野,搞到鄭家輝好似冇乜野講甘~哈哈~不過講真,其實我都唔知鄭家輝講嘜!!不過就比佢又日本帶返黎既糖果吸引住la!!真係好好味架!!雖然我無食過,,,,,有d登angel唔扺!!佢好好運抽中奬~但係就攞唔到佢想要既poster,,,,,好慘!!好彩最未有人同佢換左張佢鐘意既arashi poster啫!!哈哈~另1方面,我覺得何韻詩好好人!!佢臨走時仲同angel握手,同佢d fan屎影相簽名添~勁好人!!今次去唔單只見到angel,仲識多位朋友叫asuka,我覺得佢好好人牙!!!到左散band時間,angel同d fd去M記等位,我同asuka就係下面唔走住,點知有人派poster,我同asuka就返轉頭攞,我同asuka都攞到1張THUMP大碟既poster,但我覺得黑色7字個張靚d,諗住同人換,啱啱問第1口,佢就話:『你想要牙??我比你丫~我都唔知邊個泥既~』,就係甘,我又得到黑色7字,唔知係唔係唱綱練主題曲既樂隊L’Arc~en~Ciel既03年12月17日DVD”7”poster喇~勁開心!!!!!asuka就淨係同人交換到L’Arc~en~Ciel既poster。之後我地又走返上去M記找angel,我同asuka係M記同angel傾左成個鐘sin肯走!!angel仲話今晚打比我wo~好開心!!我同asuka走之前仲叫野飲!!之後1路上我地係甘傾計,asuka仲好人到送我去踏車牙!!等我上左車佢sin走去踏MTR返屋企。哈哈~佢真係好好人!!!【中間踏車發生咩事唔講喇~】今晚仲同angel補電話粥,好開心牙!!好耐冇甘同人甘樣補粥喇!!補到12點幾,比牙媽罵~好唔happy甘收左線~不過唔緊要,下次再傾過~呵呵!!同angel傾完電話就冲涼訓覺lu!! 哈哈~涼涼真係可愛、型又靚仔牙!!!

|