| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 19 日 星期二 |
 | |
| ~打網球,,,,, |
|
今日個天好鬼曬,搞到我就黎中暑。今朝又去左学日文,,今堂個牙sir教到好鬼死快,,,1教就教左10個音la!!搞到我都唔係好明,無計喇~我天資無甘好丫ma~落左堂,差唔多1點,就打電話比wincy la~佢話係大馬路間麥噹噹等我,甘我就梗係即刻去到la!!我地仲食埋野tim ar!!食完,無嘜野做,睇下隻錶,又未到4點,甘就去左wincy屋企乘涼la~不經不覺,都到左3點幾,甘我地又坐返輕鐵去元朗千色個邊。到左網球場,已經有好多人係度,冇耐,個教練黎左。個教練1黎就好似d貨櫃車c機甘,係度大叫:『入去啦~仲唔入~』,個個都比佢甘叫1叫,嚇死人咩~之後個個入左去網球場,佢1黎就叫我地1人攞1個網球,上下來回拍200下。我諗:『嘜唔洗做1d運動sin咩…』,無計,鬼叫佢係我地既教練咩~~個個女仔做完呢個上下來回拍200下網球既練習都話隻手好痛,,,我就覺得麻麻地la~拍完200下,又叫我地將個球彈比對方,,,,,唔知做緊咩~之後又教我地姿西~搞掂左,個教練又叫我地全部走上去網球場上面,佢自己就留返係網球場下面,佢話依家打個波黎,叫我地接住,好多女仔都唔出去,佢地愈吞愈後,搞到得我1個人凹左出左泥,,,無奈!!!個教練就大聲叫我,仲唔出泥...就係甘,我就成為左全班人第1個死sin既人喇~第1球,我接唔到.....第2球,我接到la!!第3球,我打到球拍架.....不過第1次打已經好勁架la!!個個甘樣同個教練對打完之後,個教練就叫我地2個人1組,自己對打bo~wincy就未打就中中地暑....好多女仔都打唔到甘耐。但我就不停係甘打,好似打到short左甘,,,打吓打吓,已經到左6點,夠鐘走人~走人之後,就同左wincy去大快活食咖哩,食完就踏車返屋企lu~

|
| 刊登時間︰2005-07-23 07:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 195 | »
|