| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 7 月 13 日 星期三 |
 | |
| 放暑假la!!但係點解.........仲要返ga!? |
呵呵~辛苦左甘耐,終於都等到放暑假呢1日!!今日終於都放暑假喇.....今朝7點正sin起身。原來尋晚訓左係梳fa玩PS2玩到訓著左自己都唔知bo~~所以就訓梳fa la!訓到今朝7點幾起左身,跟住見無咩野做,甘就無無聊聊甘睇左1陣間TV,睇完又返房開電腦用喇~到左9點,就去左練舞la~練到09:45a.m.到,成身大汗就梗係去洗白白la!洗完sin記得尋日詹詹叫我地返去交copy版既成績表。就係因為佢forgot左copy我地既成績表,搞全班又要返去交表bo~煩!!之後就打电話比小玲1齊返学la!!返学做d咩???都話我地2C班既各位同学仲要返学......原因又係because占占forgot去copy我地既成績表~搞到個個都要返学~慘牙~~(廢話....之前咪講左lo~~)交完,我、小玲同沈沈1齊踏bus返去新北江行街街,小玲佢話要buy袋袋wo....甘就陪佢1齊行左個圈la!!!我地3個buy完袋就去左森寶食飯la!好happy ar!!好耐冇同佢地1齊食飯!!食飯梗時見到有人叫南瓜汁既飯,就好想嘔la~食物到~個people仲要加好多芝士粉落去~勁嘔心牙!!我真係超級頂唔順lo!!就係感,我拿拿聲買單,買完單我地3個就各自返屋企la~返到屋企,d屋企人仲未起身......無奈,出去買M記食,屋企食完,佢地仲未起身,於是又係打機喇.......唔想做暑期作業牙!!!!

|
| 刊登時間︰2005-07-17 12:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 195 | »
|