今日屋企又無人~前排d FD又約左1齊去海洋公園bo~甘今日我6點起左身,見仲早就繼續訓喇~點知1起身就8:30a.m.,小玲前日返学仲話:『記得準時到bo~唔好遲ar!!』,8:30a.m.??我成個彈起身,啱啱先意識到要著衫,著完衫就乜都無食甘衝左去銀座(用左5mins.),気喘喘甘去到M記,見到1個人都無,好奇......即打电話.....詳節唔講lu。原來佢地話下個禮拜6先去.....但又無人通知我,所以我就好白痴甘出左去,之後小玲佢地話黎,甘我就好無聊甘等佢地,等齊人都1個半鐘.....即刻走去踏bus。到左ocean park,好多人牙!!but我地玩得好開心,係電梯影左d相....走左去玩滑浪飛船,玩完成個人濕曬...無奈,濕曬就要整乾,我地走去玩好似洗衣機既太空船la~穎b初初都係度叫,不過玩耐左就係度笑,我玩咩都笑..哈哈..跟住去玩越礦飛車,超刺激!!玩完之後,穎b爆可樂,笑死我,小玲同怡買飛雪冰,上斜坡直到山上機動城,玩左好多次飛鷹,跳樓機,海盜船同過山車,小玲唔舒服,想嘔想嘔甘,我地去完睇海洋館就踏纜車去正門果邊la!我地去睇超動感影院,恐龍徑同熊貓,仲有亞馬遜,去左玩木馬....去兒童樂園玩、影相甘lo~之後離開海洋公園,走去大快活食咖喱。未去到大快活,小玲忍唔住嘔左出黎!!佢嘔完我地sin食,好慘牙小玲!!食完飯,我就去左廁所,點知1入到去,見到d設計好怪....睇返對門,原來係男廁!!!!瘀瘀瘀瘀瘀瘀瘀~~好彩無人咋!!之後踏車返屋企,冲完涼睇完TV就訓喇.......

|