今日我好白癡!!今朝5點幾就起左身,係屋企行左個圈,之後又返入房訓過(家姐同牙媽以為我夢遊!!).....到左踏輕鐵返学la~先記得今日返学無野做,1邊企1邊發呆...無耐就返到学校,到左学校,見到男既1堆女既1堆,1堆人係度玩,,,超開心!!後尾同DomDom佢地玩UNO,玩到發曬癲!!哈哈~記得有好多次比人罰既人都罰得好慘~(包括我...)不過真係好好笑!!因為我好累,所以合左1陣間,點知李梓衡就寸我,接住就係成個圍園牙伯既陳梓軒(呢條友今日無啦啦返左泥,全班大吃1驚!!)寸我喇~我罵左佢地幾句就又訓左la.....(未訓醒)跟住我地又上左309室睇辯論比賽~3B VS 2C(我果班),戰況非常激烈!!到最尾當然係我地班WIN左la!!譚曉佢仲拎埋最佳辯論員!!真係勁!!睇完就落返去課室繼續玩UNO,今次玩UNO我覺得勁好玩bo!!因為有男有女大家1齊好開心甘玩!!雖然我又成日比人寸,但係真係玩到勁癲、勁HAPPY ar!!有我 la、DomDon、小玲、沈沈、粗豪、billy、鵬鵬、牙duck(唔係2C班既人)、牙榕仲有林澤楊!!可惜Nita同Coco去左練歌唔係度。甘大班人1齊玩我覺得好亂,所以就成日輸la我~有次我輸左,就比人罰去"come"李梓衡la~~好大快人心牙!!我"come"完六後成班人1齊笑~哈哈!!打鐘之後就散Band啦~今日係学校玩到好開心!!可惜時間過得太短!!死la~我重未識得點去數碼港牙!!

|