唉.....近排天氣涼左,就即刻中招.....唔單至背脊痛,仲連頭都痛埋~~個肚又唔舒服bo..... 都唔知點甘~~唯有同学校請病假lo~~都好既,比自己1個休息既機會嘛~~哈哈,聽日返学1定比人話我蛇王~d老師1定又話我做咩唔交功課...哈哈哈~好鬼累呀!!!唔寫啦~嘻嘻 我要