| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 2 月 28 日 星期一 |
 | |
| 終於都.....上泥啦!!! |
hihi~大家好嗎??我真係好耐冇上泥lo.....全因我1d都唔得閒!!超級超級忙碌!!!!!辛苦極了!!我前日剪左頭髮~以為today返学會比人笑la~點知d同学話我靚過之前個頭,吾冇嘜點笑~好采炸!^^由於近排真係好忙,所以會少寫左日記~~不過得閒都會盡量寫lo.....today上PE lesson,miss lau話下学期上舞蹈組既課程,又要跳埋d噁心既舞步la!!!
如果跳d好既舞步,我諗我都會好比心機甘去跳~仲有,佢話比首西方音樂我地,之後要自己編舞,仲佔考試55%,想玩死人咩??如果出果首"mama use to say",我個組1定攞最高分!!haha~~
話甘快就3月la!大家都要加油!!尤其是你地[F.5果d],會考la~溫多d書,迷再成日掛住玩la!!
|
| 刊登時間︰2005-02-28 09:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 195 | »
|