25號果晚睇[寶貝智多星]~睇完之後同miyako玩MSN wo,,,after佢話泥我屋企bor!!哈哈~*梗時11點幾,差5多12點miyako sin泥左,miyako 1上左我屋企,就去左我間房,佢話我間房勁日本Feel wo~D野又勁多(指我果日本櫃!!)haha~*之後我比左d日本雜誌佢睇lor,,佢睇完就去左客廳玩PS2喇~佢1路玩1路同人補粥,,,我都服左佢!!!之後又1齊食野!!!到左2、3點,我地2個落左去留下公園傾計,傾左好多心事!!after有個保安ask我地係咪住戶,,,,,,(笑~*)5點幾la~我就頂5順,於是企左起身練舞,比miyako睇到bor!!佢狂話我勁牙!!(HAPPY 丫!!)我地傾到d牙公牙婆都落泥做早操!!haha~*after我地等麥噹噹開門食早餐,食完早餐我送miyako去坐車甘我就返屋企訓覺喇~*我地就係甘樣玩通宵喇!!!訓到冇去補習牙!!哈哈~*
最愛涼平達令!!!
|