今日係我地學校去旅行既日子。我好似平時甘早甘返到學校,我1返到去就擺低個書包,拎左頂冷帽即刻沖左去女廁喇!!笠返頂冷帽就走出泥,穎b見到我話我好型wo~之後都有好多人話我好型wo~^^but牙龔同學1見到我就話:『1睇就知佢係男泥啦!』(我無奈lor~)之後domdom同小玲又為左個cake嘈1餐,,我唯有2個都齊齊鬧。鬧完返課室,比恩恩串我戴帽,點完名落左去籃球埸等車泥,,,又比恩恩串~上BUS就訓左lu~到左之後,我地搵大家,搵到之後齊齊坐定定食大餐。食完大餐,我4周圍行~成座山比我行曬lu!!sin去左朱肉榮到玩,玩完去左long同龔同學果到玩。龔同學請食雞翼!!after勁無奈lo,,狂比龔同學叫"韓紅",1時叫韓紅,1時叫豬琪...唉~至於d吾HAPPY既,吾話你知~呵呵!!回程,我訓醒之後,睇睇大家個訓覺樣~個個都各有特色!!!!哈哈~返到school,搵返沈沈同穎b,穎b佢果班話影班相。So,我同沈沈就食野sin....食到穎b都泥埋,大家去左千色行,行完返home~
最愛涼平達令!!!
w-inds.最高~*
|