| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 7 日 星期二 |
 | |
| 2月7日<<<返學第2天 |
Hello~大家好丫!!今日朝早返學都幾開心架!!因為1返到3D班房就聽到東東扮so sir喇~講吓講吓,又講埋susana!!哈哈~超好笑!佢話SUSANA係藩金蓮呀!!之後無神神又話我+羅粗wo~茶實我聽完都幾無奈,吾知比咩返應囉~不過吾緊要la~我都知大家玩吓講吓笑!!呢排上堂無心機上,直情吾想返學lu~成日上堂都諗埋d低B白痴問題~食lunch好嬲呀!點都打吾到去,又見到7星,又比佢講我+羅粗lor~上到中文堂,知到自己總分有720,平均分又合格,好開心lo~我覺得合格就得!返到屋企又出返去買糖,諗住聽日派糖牙!!(轉圈)不過D朱古力就獨吞~~(眾毆打!!)哈哈~(轉圈+敬礼)今日3D班有好多人冇返!!!
PS.今日睇完「三子示愛篇」(其實吾係今日架la~),個主持勁好笑呀!!!!!佢係度學w-inds.跳NEW PARADISE,不過佢跳到好核突牙!!!(偷笑)搞到我次次開PC都會睇呢段片!!!好期待上戶彩+綾瀨遙既新戲!!!佢2個真係好靚女!!!開始對松浦亞瀰改觀~*
|
| 刊登時間︰2006-02-10 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 195 | »
|