| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
| 2月8日 |
哈哈~我今日係全班最早返到課室呀!!不過有D空虛,because太靜啦!!!都冇人~等d人返泥,我又開始派糖lu~d人就好似禽獸甘搶糖~(無奈.....)頭2堂Phy雖然好比心機聽書,但始終都吾明。中文堂又係笑笑吓就甘過,小息後既HE,以為吾洗做野,點知叫我地整豬~lunch去左寒舍食.....lunch後上Bio,好想訓,but忍住左,好比心機聽書,但始終都吾明。今日上mama堂好比心機聽書,但都有打機既~玩完就訓。落堂sin知susana比奕瘋整喊,旋風変龍捲風?(哈哈~)見佢喊吾知點安慰佢,好驚見到人喊~第1吾知點做,第2自己見到人喊又會想喊埋1份~(白痴)~之後既野吾想講亦吾想提.......................
最愛涼平達令!!!

|
| 刊登時間︰2006-02-10 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 195 | »
|