| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 |
 | |
| 2月3日<<<考試後既我 |
今日我都係考完試之後第1次再寫野哦!!!雖然有dd怪tim!!!今日發生左好多吾開心既野呀!最近日日都同屋企人嗌交,搞到d關係差左好多,又吾比我上網wo~唉,算喇,吾開心都過左去。同人嘈完走左去銀座買野,買完又返去,又lock門鎖住自己,搞到自閉甘......食完飯吾知點解巢返以前d紀念冊+日記睇,發覺以前d FD好好人!仲搵到張6A班相,有種衝動想讀返小學!!!!!睇返以前D日記,發覺以前既自己勁低B!!!寫既野勁好笑lor!!自己都笑自己.....近排既我因為成日諗野而生左好多白頭髮(未老先衰~哈哈哈~~)!!!!2月22日就係w-inds.出18th single「IT'S IN THE STARS!」又要洗$喇~差d吾記得,今日係日本北海道札幌雪祭呀!!!吾知今年雪祭搞成點呢??好想去睇tim!!!好掛住妳呀!!吾知幾時先可以再見返妳喇!!希望你今年能夠順利畢業la~^^過多幾日又要返學lu~真係吾開心,但又好想返學bor!真係矛盾啦~哈哈~(好掛住3D班tim!!)
最愛涼平達令!!!

|
| 刊登時間︰2006-02-10 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 195 | »
|