| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 9 日 星期四 |
 | |
| 2月9日[補] |
今日頭2堂上CHEM,我覺得我地班好搞笑呀!!!果果上親呢堂都會訓覺。中史堂帶錯書,,,真係失敗呢!!!!不過我都好留心上堂。小息後既mama堂真係好玩!我都玩埋1份~嘈左好耐,mama發皮4~maths.堂,又係到聽so sir訓話.....曬時間~真係好想同佢講「咪曬時間,快d教書啦!教吾完又發皮4!!」今日同susana+穎b食lunch。Hist今堂好free,because bb強比人溫書,叫d人重測wo~EPA堂,第1次見翁sir發惡!!即刻落教員室拎paper叫我地抄野~GEOG堂,我好乖聽江sir講書。放學返屋企lu~
最愛涼平達令!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-04 03:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 195 | »
|