| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 11 日 星期六 |
 | |
| 2月11日[補] |
今朝吾算早起身,起身之後去左冲涼~好舒服哇~and then同wincy睇TOUCH,套戲好感人!!有時又幾搞笑~男女主角又靚wo~套戲出碟我1定會去buy!哈哈~完場後我地去食M記,and then返home lu~返到home no people wo~so,我去練dance,練到4點幾又出街買雜誌,買左綾瀨遙 cover既non-no+上戶彩cover既With+Yes!,Because Yes!有w-inds.+WaT!!我覺得綾瀨遙同上戶彩好靚女又可愛,so,好中2佢2個!!之後太累,訓左~8點半睇我MISS係大佬!!今集成班1齊去打架好型ar!!!!!!!!!!!食完dinner冲完涼諗住溫下書,but有心冇力~溫左d日文la~最尾打機打到3點幾就訓lu~
最愛涼涼達令!!!
|
| 刊登時間︰2006-03-04 03:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 195 | »
|