| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 2 月 18 日 星期四  |
單車X單車  | 分類: 未分類 | 單車X單車
今日因為單車第一日開門(新年麻)
沒有好車的說@3@"
加車DIFFCULT TO RIDE
總之今日唔聽阿媽講LA....好熱AR 030
中途換衫.....太麻煩了......旁觀者們不想~~~~~~~
我下次可不會的說
跳石好好玩....I LIKE IT
下次要跳快過今次 0<>0
戰靶先生SORRY呢(雖你有點抵死)呵呵
我仲係到THINK緊個句野......到底邊幾個字中左呢
TIM佢地好好玩LU
下次一定要叫埋佢地呀~~~~~~
阿豆下次唔想再租車!!!!!
但買又貴WOW
我要好好THINK THINK
| | 發表時間:2010-02-19 09:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|