| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
周記-.-  |
-今個星期一
-子悅條裙有d.....
-「污漬」=c="
-仲要係.....某種顏色--
-好容易令人誤會a"a
-陪左佢去洗手間/.\"
-"卒"唔甩-[]-"
-返去classroom搵Mr.Lee
-去校務
-同左佢去校務處~
-撞到個校工..
-個個唔知係咪玲姐--"
-見到後面..
-都以為係....
-(x)
-子悅好慘慘--"
-係咁話唔係
-()-
-換左條裙~~
-應該會舒服好多呢@@
-我地差唔多走左成堂..
-李老師要湯梓x講番比我地知個課程
-佢講黎講去我都略略識小小
-成班都話佢講得好..
-我就話係9唔搭8喇--"
-星期一ge野我唔係好記得..
-只係記得倩衡冇返--"
-& something.....
-星期二...
-倩衡一番黎就話比我地知..
-見過廠ge咩人....
-講講講 講到打鈴--
--個日book左電腦....
-做fat薯(Flash=c=")
-星期三....
一朝早倩衡就比左本雜誌我睇..
-佢有份-v-
-佢地一齊踩森美-v-"
-森美好慘慘野...
-星期四..
-都係book左電腦~~
-做fat薯
-星期五
-做體適能
-要除哂3
-我後面個2個係到講- -
-個dxx點解著xx?
-好似d咁ge野--
-好慘.
-跑都跑死人..
-跑左9min
-15個rounf加唔知幾多米
-做sit-up
-我只係幫人禁著隻腳--
-無奈..
-我冇得做- -
-星期六..
-去提升班..
-見到紫亭
-佢問我係唔係去做問卷,,
-我唔記得左--
-佢去左我home=v="
-玩左陣
-就落左去做問卷喇~
-去左上水廣場買米線=v="
-打咕-3-
-食完米線
-工作嚕!
-我地分頭問左20個人..
-其中有個我地未問佢.
-佢就調頭走--
-我地係...
-好愕然lo
-邊有d人咁嫁--
-有個小姐好好人
-佢叫我努力>w<"
-香港真係咩人都有--"
-買左鮮奶撻@c@
-跟著就走喇~
-下午去左掃貨=v="
-買福音營d野
-買到671.xx
-買左5盒朱古力--
-700.xx
- -
-跟著先發覺有"嘟"個包米--
-好想問..咁個5包仲要唔要--?
  
|

出爐時間︰2007-04-22 10:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
 |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 34 | »
|