| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
去粉嶺@.@  |
-今日一朝早~
-一家去樂樂度食早餐~
-之後....
-去粉嶺拜山!!
-唔會燒野-
-買花-33-"
-由於個墓係好高好高....
-so行左好耐~~
-到~.
-睇左個碑好耐(dad`mum)
-走....
-架車冇得轉彎......
-向後行~~
-整到喇@v@
-HappyHappy
*****
-下午
-去中港城睇戲
-睇Mr.Bean
-最尾勁搞笑!!~
-點行都有野比路佢
-有個o靚仔好嘈~!!
-怒火".\_/.
-買左爆谷^_^
-daddy破例一次@v@
-開心~~
********
-回家~~~~~~
-BB~
  
|

出爐時間︰2007-04-08 11:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
 |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 34 | »
|