您已經停留了
,,!||◆!..*×`離開你一秒鐘..!|/'-|] 立刻我就頭痛.,!█|||
     ×...'|[■□ 每次想起你的時侯[▇;,;,*
            ◆""‵眼淚總是不停的流◇▂▃
 
yuki999520
暱稱: ☆◆♂''BaBii糖"★◇▊▎▋
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
返學真辛苦呀?><...
2009-09-05
我好乖丫"做義工!!
日子又過得好快啦"
又過一日啦"
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 450
今日人氣: 0
累積人氣: 5079
   
2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天

日子又過得好快啦" 滿足 分類: 未分類

今日...訓到12:30先起身丫!!好攰丫...唔知點解囉'''跟住食早餐....食完睇電視,\..因為冇野做囉...好悶丫.....一邊睇一邊食....睇到2點幾啦...就做家務...係咪好乖呢??哈哈

到左6點又睇電視...7點-8點食飯.....跟住同家姐落樓下坐....叫茜芹同小暉落埋黎啦"坐左冇幾耐....就去左我屋企坐....10:30..我家姐果fd生日同茜芹要落尖沙咀...又唔

返屋企啦"我就好乖甘留係屋企做乖乖女啦"

就黎返學啦'又要努力啦.....但不過我唔想甘快返學丫.....

唔打甘多啦"上左黎記得留言呀""

THX=]

XD]]''

     

 

發表時間:2009-08-07 01:03 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]