| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 7 日 星期五  |
日子又過得好快啦"  |
分類: 未分類 |
今日...訓到12:30先起身丫!!好攰丫...唔知點解囉'''跟住食早餐....食完睇電視,\..因為冇野做囉...好悶丫.....一邊睇一邊食....睇到2點幾啦...就做家務...係咪好乖呢??哈哈
到左6點又睇電視...7點-8點食飯.....跟住同家姐落樓下坐....叫茜芹同小暉落埋黎啦"坐左冇幾耐....就去左我屋企坐....10:30..我家姐果fd生日同茜芹要落尖沙咀...又唔
返屋企啦"我就好乖甘留係屋企做乖乖女啦"
就黎返學啦'又要努力啦.....但不過我唔想甘快返學丫.....
唔打甘多啦"上左黎記得留言呀""
THX=]
XD]]''
|
| 發表時間:2009-08-07 01:03 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 54 | »
|