|
小朋友]]] |
| 2006 年 4 月 29 日 星期六 | ![]() |
今日成日留係屋企 整日記板 突然 我覺得我自己好勁既 [可能本身好昨 比起人地個的勁人 好似yuki個的咁] 我可以自己打code加好友落去 哈哈哈哈哈 [飽死] [其實一的都唔勁] 唉呀 唉... 唔好咁講自己 跟住同家姐上網search圖 之後又唔知點樣 去左睇家姐&佢的同學 既日記 的人整得勁靚 雖然布的好樣衰 但對起我個個就 唉... 唔好提啦 then 一個新加坡既姨婆蒞左 話要探婆婆 so good 就係因為咁 dinner 有著落lu~ 哈哈 but 3點幾個陣時 姨婆打電話個蒞 我聽 佢話 [喂 小朋友 你婆婆呢?] 我心諗: 小朋友 下... 唔係呀化 我係小朋友 我把聲咁成熟 唉... 勁無奈 唉... 不過 我都種係好有禮貌咁聽電話 哈哈 幾乖 [又飽死] ... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 79 | » |