|
表妹......... |
| 2006 年 4 月 14 日 星期五 | ![]() |
今日出左去見我表妹 好串............ so好無奈......... 之後去陪佢去食m記 問佢食咩 佢又話呢樣唔食得 個樣又唔食得 都唔知叫咩比佢食好 唉............. 之後又益左我 哈哈........... 返到屋企 開電腦同winnie 莊傾計 ^^ happy but many 功課 唉........ 做功課lu~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 79 | » |