|
§好忙【..+ |
| 2006 年 3 月 12 日 星期日 | ![]() |
今日好鬼死忙呀~ (其實一的都唔忙,好鬼得閒) 夜晚好多電視睇 有15/16啦 又有王子變青蛙 (我最鐘意個一個) but我都有打日記 幾好人呀我 (飽死
亞Rain岩岩send左個ppt比我 好勁呀 整得好靚靚 聽日要上sci 好傷心 要同1c孖寶坐 傷心 (講左好多次) ................. 好彩亞Rain坐我旁邊 又好開心 (突然覺得亞Rin好好人 呵呵~) 未溫Geo Dict Tim~ 唔打lu~ bibi~ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 79 | » |