![]()
http://www.xanga.com/SUBEBABEE
2006 年 10 月 15 日 星期日
行街
今日好早起左身..
之後就睇棒棒同美眉..
睇完大約2點多就同CICO出左YL..
好低B囉..
我地系卓越出面見到有隻人扮果D公仔
之後同CICO玩猜輸左辰去打佢..
CICO輸左XDDD
之後打完就去左千色,,
唉~好多白痴野XDD
之後走果陣返元朗廣場搭車..
CICO就話又要猜..
輸左要打隻野1拳..
我輸左..但隻野唔系到..
CICO要我去問個SALES有冇驗孕棒..
超樣衰.."
但我願賭報輸..
問佢啦..
之後佢話冇得買..
真系瘀爆-V-
之後就返家了...`
SUBE系2006-10-16 08:11 PM打既
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
訪客留言 (返回 yukinaloveu 的日誌)
我叫SUBE*
系9月10號生日
SUBE鍾意玩*發癲
唱K&同陽光玩遊戲XD
SUBE不嬲刀我行我素的
SUBE鍾意林依晨,SE7EN
不過SUBE刀好鍾意
TAMAMA同米奇]]
SUBE重鍾意敖犬,
毛弟,PRINCE,
小薰,MEIMEI]
SUBE既MSN系
SUBEBABE910@
HOTMAIL.COMMORE...
«‹ August 2020 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
新鮮出爐
• 轉了` • 旅行日` • 星期2` • 行街 • 好玩
FD BLOG
留言 最近三個月尚無任何留言