|
|
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
呢幾日既事情  |
分類: 未分類 |
好來冇打blog本來想星期5打但係好tried所以今日先打,星期4同5係陸運會今年有班中3係到所以冇機會win我覺得自己盡力
200米第6,跳遠第6,班4x100男女各第2,班4x400第3or4,社4x400本來我跑個時係第3就到100米個時就來追到第2個條友見到距冇力
我咪爆10r點知陳x君老師攪錯線道我就轉線個時差D仆低好彩我D平衡力好但係由第2名變左第3名好彩智障追到所以第2名,社4x100
就有小小5份氣(5想講)but都第3然後最後5知個個也野跑我地戌班友係到玩由話有Tank又話海潚又話入安全室笑到我地冇氣跑完左就
打左陣波然後食D野回家星期6D手腳5聽話攪到尋日練5到波真失敗!!!!
|
| 發表時間:2010-01-17 03:44 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 27 日 星期日  |
~~會展~~  |
分類: 未分類 |
27/12 今日勁5開心本來可以番到教會但係訓過龍又有D5好意思不過正正都冇番因為sick。 下午又落兩時大時細5知點好不過繼續去會展,去到拍車個陣旁邊架車原來係牙姨個架但係就見5到距地。今日5算多人可能係lastday啦行唒3層,第一層就賣電器、車(福士)、車的音響設備、車胎、改裝車、電話、電腦(apple、lenove、hp) &w......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-12-28 12:23 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
| 放假!! |
分類: 未分類 |
20/12 尋日第一次返教會錦光堂係我同學龍龍叫我返,入到勁緊張不過唱唱下歌5知點解乘個人輕鬆唒也野煩惱都冇唒因為個+賓係裕美所以就咁多人距唱歌勁好聽距唱唱下哭起來因為想番小時候然後全部人就拍掌所以5返就真係走寶完左......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-12-21 09:54 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
考完試  |
分類: 未分類 |
今日終於考完試lo 終於可以自由la,不過有件事都仲未做好就係個死人頭又話幫我到已+都仲未幫我你知我話緊你你好快D幫我如果5係 你5使只意再睇到野。+_+ 今日upday左隻歌叫做 Everytime We Touch 不過有幾隻板本例如有Cascada、Groove Coverage 等所以我就uP左Cascada個個 板本希望大家會中意La(n_n) |
| 發表時間:2009-12-18 07:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 開心一日 |
分類: 未分類 |
尋日勁開心牙!!不過冇距都可能5會成功,你知我係講緊你星期一一定俾到你。 與我的目標又跨一大步(n_n) |
| 發表時間:2009-12-12 06:54 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
|