|
|
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
自由的一日-haPPy...  |
分類: 未分類 |
今日完左P.e.後but未夠鐘,照道理5俾買野食結果買左但係有條友報串但係我冇5認反而好主動自首
but牙sir知道5知咁小,有食個D又5認
全班又記黃紙。由於misschoi冇返所以就睇
HighSchoolMusical1不過睇左n次連2、3都睇埋
跟住中文派卷45.5勁開心跟住放返家了
Sofeel and haPPy
|
| 發表時間:2009-12-01 07:40 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 17 日 星期二  |
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
生日  |
分類: 未分類 |
由於星期5要返學所以改為星期6慶祝生日!! 星期6都要返學2:00-4:00放學打左一陣波然後返屋企沖涼換衣服,然後就坐車到沙田個間Newway唱K唱左好多歌例如, 古巨基 - 周星呢、古巨基 - 沒有腳的小鳥、古巨基 - 地球很危險、吳雨霏 - 愛德華時代、G.E.M - AllAbout U、 G.E.M- Where Did You Go、方力申+鄧麗欣-七年、農夫等等 D野食ok啦唱唱下都已經11......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-11-15 06:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
so happy  |
分類: 未分類 |
今日學校又多一對la同時又有人升做大佬呀!!!! 祝妳地白頭到老(n_n)!!! 放學個時我地打打下波無啦啦有條from1小朋友串提子哥,提子差D想打 個條from1小朋友好彩我同牛丸同埋豪哥阻止係就大件事la 打打下波無啦啦有個miss走來話夠鐘要走臨到尾聲大家都係8平就要走 人好冇引10r!!因為個時係打得最激烈的唉!!算啦唯有出街場打波!! 打波打到差5多6:00先走。 |
| 發表時間:2009-11-05 10:37 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 3 日 星期二  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|
|