班主任心聲
無聊班務
yums
暱稱: miss yu
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
1A baby
文章分類
全部 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1
留言總數: 8
今日人氣: 6
累積人氣: 176
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 1 日  星期四   晴天


1A baby 分類: 未分類

開了qooza那麼久

這是第一次寫日誌...希望不會是最後一次

我知道每個人都有自私的一面...

每個人也會有情緒

我常常告訴你們...要怎樣做...要那樣做....

很多時候單看你們的態度

已知道有些人口服心不服

但假如我不說你們

我不知道你會不會把那些錯誤視而不見

甚至認為是正確的......

而那正是最危險的!

或者網上世界是你們的天下

可以發洩不憤的情緒

可是發洩過後...又如何呢?

如果態度依然....根本於事無補

有人擔心秋後算帳....但有用嗎?

請你們告訴我

何時才會成長?






訪客留言 (返回 yums 的日誌)


Yi13 於 2010-05-10 11:00 PM 發表:
MS YU~
打多D QZ啦`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YinG_9778 於 2010-04-30 10:10 PM 發表:
cM~!的確~!MS yu咁你自私既1面又係點0.0??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jokerover 於 2010-04-25 10:38 PM 發表:
你又係信左耶穌啊∼
雖然你講的好岩,但係我好想講翻句
情緒係控制唔到
既然可以有空間比我哋發洩下,甘都無傷大雅吖
我哋比掟鏹水,跳樓ger人發洩得更恰當
長大都要經過下呢D嘢ger
當距地真正長大,再回憶下呢D嘢∼就知道成長會係點
呢個都係一個經驗,係生命中其中一個奇妙ger環節
長大,仲有好遠ger路程
邊度都係一個社會,而學校都係一個小社會
證明有大多失敗ger機會for同學仔
係失敗中成長,先叫真正長大
你作為一個班主任,用心良苦
恨鐵不成鋼ger心態我好清楚
班同學仔都心知啦
又袋錢落你袋啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiiicandy 於 2010-04-17 06:04 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lochunkit18 於 2010-04-10 01:20 PM 發表:
cM=] 雖然我唔知你up咩''但係我都會試下明既''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiiiBB 於 2010-04-09 11:10 PM 發表:
加d同1A bAbY影既合照喇`
還cm`還cm^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔明咩叫cm....= =
另外唔識加相~
Posted at 2010-04-12 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oalexo 於 2010-04-03 03:06 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



spoki 於 2010-04-02 01:25 AM 發表:
宜家xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]