最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2009 ` 03 ` 26 ` =)

26.03`

UT ended`
唉`
d0wn`-__-

數學!!`
我頂我真係好憎數學囉-_-'
測完數學即係自信心跌到落谷底=_='

呢個UT真係die hard /0\'
暈喇T_T'

♥♥分隔線♥♥

anyway`
放左之後
一大班人係學校玩左陣`
12點先走'
湯馬扮野功力深厚xp'

去左Greenbox!`
很high`=D'
狂走音 -_-!
廢'但係我唔想架xd!

一大班人LAY入一間小房`-_-'
warm`xd!
唱歌唱歌唱歌唱歌` x)

I love singing!`x)

btw`
d人唱果陣`
gary`湯馬``true or dare玩到好high!`

`d idea點解同我差唔多XD!
不過講真gary`真係好.\_/.'
湯馬`又真係好低b`xd!

♥友誼的光彩以後一定會係大紅大紫的k歌♥

唱完去左影貼=)
很久冇齊人過xd!?
今次仲加埋肥榮呀 x)'

影完分完去美孚wif湯馬`=)
yo! ankie話好耐冇見過我咁頹-_-'
攰掛唔知呀=_='

之後番MFS`
隻死remix都冇整好咩事-_-'
好快閃左'

ba佬生日快樂x)
你個囡love you 4ever `

一日連唱兩場k '
把聲喇-_-
聽日仲要同班精初a GE去慶祝`
又係唱k=_='

♥♥分隔線♥♥

唔想派卷xd
唔想承受打擊-_-

 

 

我最喜愛的歌
從未熱播也沒獎座
得你明白最多 =)

而我唱歌
只想你這一個用心聽 =)

 

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 48 | »