26.03♥`
UT ended`
唉`
好d0wn`-__-
數學!!`
我頂我真係好憎數學囉-_-'
測完數學即係自信心跌到落谷底=_='
呢個UT真係die hard /0\'
暈喇T_T'
♥♥分隔線♥♥
anyway`
放左之後
一大班人係學校玩左陣`
12點先走'
湯馬扮野功力深厚xp'
去左Greenbox!`
很high`=D'
我狂走音 -_-!
我廢'但係我唔想架xd!
一大班人LAY入一間小房`-_-'
好warm`xd!
唱歌唱歌唱歌唱歌` x)
I love singing!`x)
btw`
d人唱果陣`
同gary`湯馬`皮`玩true or dare玩到好high!`
皮`d idea點解同我差唔多XD!
不過講真gary`真係好狗.\_/.'
湯馬`又真係好低b`xd!
♥友誼的光彩以後一定會係大紅大紫的k歌♥
唱完去左影貼=)
很久冇齊人過xd!?
今次仲加埋肥榮呀 x)'
影完分完去美孚wif湯馬`=)
yo! ankie話好耐冇見過我咁頹-_-'
攰掛唔知呀=_='
之後番MFS`
隻死remix都冇整好咩事-_-'
好快閃左'
ba佬生日快樂x)
你個囡love you 4ever ♥`
一日連唱兩場k '
把聲冇喇-_-
聽日仲要同班精初a GE去慶祝`
又係唱k=_='
♥♥分隔線♥♥
唔想派卷xd
唔想承受打擊-_-
我最喜愛的歌
從未熱播也沒獎座
得你明白最多 =)
而我唱歌
只想你這一個用心聽 =)
|