最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2009 ` 02 ` 15 ` =)

214 `
祝大家情人節快樂 x]'

 

呵呵`
真正玩的時間在4點以後=)'

4丁友! ` x)

本來買左飛睇奇幻yak緣'
後來因為我睇過`
所以去左唱k ♥`

要大家就我很不好意思的說=_='
其實我真係覺得睇多次都okay-_-'
下次唔好買左又放飛啦=)
雖然果兩對情侶好happy i know' xd!

唱到7點半`
`
大佬要番apa`
另外3丁友要去青衣表演=)'

體現明星紅幕後台!x)
後台殘而很廢xd!
算了吧-_-'

係入面玩鬥嚇人+come 棉胎=)'
嘈到比工作人員啤T-T'
btw` 好好玩的說=v='

之後真係出去唱`-v-
好討厭ge音響-口-'
到食旺旺-_-'

月亮代表我的心♥`
True love kiss♥`
華麗邂逅♥`
Way back into love♥`

落番去之後`
居然有人黎我*0*
一開始果陣嚇親-_-'
聽到佢話我似外國人版鄧麗欣/口\'
即係自信心大跌=_='
好彩`
原來係外國人版鄧麗君♥`
只不過呢'
其實唔似=3='
重點係我冇聽過鄧麗君把聲=_='
anyway'唔似鄧麗欣is okay! -v-'

12點走=)
發現ba佬ma佬有黎睇x)'
興奮xd!
有人請食甜品*v*

之後番purple屋企 `=)
w0w` 我地遲到你地早到呢可xd'

多人xd!
狂玩!x)'

勁high'xd!
玩過d咩去君媽qooza睇唔該-v-
好懶唔想打-_-'

0h yes!`
臨天光玩真心話真係一個錯誤ge選擇-_-'
y0 guys唔好咁傷感啦/ v \'
對呀`
大個左就唔會再有咁多機會一齊玩一齊癲一齊喪'
但係呢......'
我地個個都會係一生一世ge好好好好好好朋友黎架 x)
我會一生一世都記得你地呢班低B  ♥`
所以' 唔好諗到咁sad啦=)
要知道'
This is not our type`xp!

 

隔隔隔------->*

 

215 `

Today is 婆婆生日=)

婆婆IYou!` x)

健健康康`長命百歲`年年有今日`歲歲有今朝`=)

 

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 48 | »