啦啦`
上week是很快樂的一個禮拜'
嘻嘻 x]
Good Sh0w !`
I know we can do it well x]'
0fcoz we did so well' xd
I just never imagine that we can won the first prize in a national competition.




很感謝各位給了我一個很美好的回憶 x]
Boo `
比賽完呢個'
到學校喇-0-'
其實我唔係唔想教`
係唔識+唔知點教-_-'
對住冇mood的人唱歌真係好冇mood `-_-'
算了吧=﹏='
哈哈'
話說昨日跟皮到hollywood 廣場=D'
玩冒險樂園 + 睇BenjaminButton` x]
ke`
好低能咁打籃球xp`
兩個弱智仔-_-'
失敗到喊-_-'
2人加埋先得102'
隔離個幾歲小朋友+佢daddy玩`
加埋489=口=*
Orz`
仲要一人打果陣 `
我得39 `
皮得35 `-_-'
Orz `
最勁果次兩人一齊打同一部機 `
得37=_='
比個細路笑我地/0\'
而家D細路真係好過份架 T-T'
好hurt架嘛-3-'
飛呀`
到今日xd
愈黎愈心愛呢個位 `=)
好正呀真係xd'
好愛隔離的皮皮`
好愛後面右邊的高B哥`
好愛後面的低B翹`
好愛後面左邊的聰聰`
好好玩呀 ` x]
日日都開心到din`
同皮成日笑到肚痛-v-'
比wenko話我地`::
痴痴呆呆`坐埋一枱`=v=
唷*
今日跑成門河=)
同皮皮'聰聰'燕如'一齊行-v-
最後皮皮'同燕如'真係好慢行-_-'
所以同聰聰'飛低佢地'xd!
跑完番去企係度等皮`-_-
十分鐘之後佢先到-口-'
仲等我係度暴曬等佢-v-'
w0w`
出街喇w0r`
唔打喇=)
bye`xd!
|