最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2009 ` 02 ` 09 ` =)

啦啦`
上week是很快樂的一個禮拜'
嘻嘻 x]

Good Sh0w !`
I know we can do it well x]'
0fcoz we did so well' xd
I just never imagine that we can won the first prize in a national competition.



很感謝各位給了我一個很美好的回憶 x]

 

Boo `
比賽完呢個'
學校喇-0-'
其實我唔係唔想教`
係唔識+唔知點教-_-'

對住冇mood的人唱歌真係好冇mood `-_-'
算了吧=﹏='

哈哈'
話說昨日跟皮到hollywood 廣場=D'
冒險樂園 + 睇BenjaminButton` x]

ke`
好低能咁打籃球xp`
兩個弱智仔-_-'
失敗到喊-_-'
2人加埋先得102'
隔離個幾歲小朋友+佢daddy玩`
加埋489=口=*
Orz`
仲要一人打果陣 `
我得39 `
皮得35 `-_-'
Orz `
最勁果次兩人一齊打同一部機 `
37=_='
比個細路我地/0\'
而家D細路真係好過份架 T-T'
hurt架嘛-3-'

飛呀`
到今日xd

愈黎愈心愛呢個位 `=)
好正呀真係xd'
好愛隔離的皮皮`
好愛後面右邊的高B哥`
好愛後面的低B翹`
好愛後面左邊的聰聰`
好好玩呀 ` x]
日日都開心到din`
同皮成日笑到肚痛-v-'
比wenko話我地`::
痴痴呆呆`坐埋一枱`=v=

唷*
今日跑成門河=)
皮皮'聰聰'燕如'一齊行-v-
最後皮皮'燕如'真係好慢行-_-'
所以同聰聰'飛低佢地'xd!

跑完番去企係度等皮`-_-
十分鐘之後佢先到-口-'
仲等我係度暴曬等佢-v-'

w0w`
出街喇w0r`
唔打喇=)
bye`xd!

 

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 48 | »