最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2009 ` 01 ` 23 ` =)

w0w`
辛苦左咁多日'
Music day終於完左囉=)
快樂滿足滿意*v*

MC + board + 參賽-_-'
樣樣都有d不負責任咁=3='
不過都足以攰死=口='
我老喇T-T'

 

點都好'
先先要謝哂咁多位工作人員=)
尤其係辛苦工作的Babii
皮' mo' 湯馬' gary' kay'
晚晚都在工作'
辛苦哂=)'
特別特別多謝皮' mo'
工作到11:45先走-_-'
番屋企仲要繼續做=口='
真係辛苦哂-_-'

0h!
特別嗚謝一下外星人=)
麻煩哂你xp'

 

講番mc先啦'
0h!-_-'
表現得很差勁=_='
我都唔想架-v-
d稿冇時間作-_-'
好多都係即場肺up`-v-'
算啦xd'
樣衰is my作風xp'

對' sor呀湯馬T-T'
我都覺得自己好惡好燥-v-'
成日鬧你tim /口\'
sor呀' 我冇心架T口T'

board'
w0w`
認真工作' 認真玩' 認真搞gag' xD'
好正x)
再一次不得不多謝咁多位=)
真係辛苦哂=)
知道大家都比個board搞到好攰好燥好mung`-_-'
anyway' 人生冇咩機會再可以整咁大個board架喇=)
珍惜回憶xd'
我真的好愛你們=)
♥i luv u my fdzzz`♥

之後到唱歌'-_-'
呢個真係離譜到想死咁濟-_-'
同GARY練左2次就比賽=_='
半個鐘都冇-3-'
樣衰到冇人有=口='
走音走到天涯海角xp'
不過唔緊要啦-v-
唔知點解覺得冇獎攞好HIGH`xd'
我一定係有病-_-'
anyway' 我有兩餐飯食x]

 

好的'-v-'
打完lu`=)
感性呀xD'

 

 

 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 48 | »