Y0!`
好耐冇見`=]
4E`
愈黎愈覺得cc lee 係一個好老師`:}
真係勁好人的說`:]
唷*`
而家坐呢個位真係超正!`
前面係李皮`<3
隔離係呀彤`<3
後面係易拎`<3
易拎隔離係靜雅妹`<3
可惜.........`
皮皮隔離係美麗大方又香噴噴ge小許`Orz`=3
上堂日日都好靜但係好好玩`
同易拎佢地班低b日日HIGH到痴左`=V=
yo!`
我終於知道大家個名ge意思喇!`xP*
呀彤你係得ge`xDD'
y0r`=3=
唔想打野tim`-,-
p0z 相吧`*
choir屋屋`:]
我ge中秋第二日假期係度過`<3

中秋相`:]

搭車番tvb錄音見到大goo lone`:]

言氏大廈xD!`

相w!F君媽媽`:]

上環文娛`
Wk. musical `:}
Go0D sh0w!`<3
豬隻們我愛你地!`>V<*
Ba佬n'我n' 老文!`xD

街知卷聞公益金`Orz

算啦`-3-
唔打`=3=*
放棄!`xD'
|