最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2008 ` 08 ` 23 ` =)

 

為左方便大家睇相`
改左QOOZA個樣`-v-
真係偉大呀!`xD

 

----我係分隔LINE----

 

果然`-v-

終於發現`
呢個世界`
真係冇人再可以好似陳欣欣咁`:]
同我咁夾`xDD'
[ 白痴`我知你一定會話用快子`-3-不過今次唔好`你會切開左我架!`xP ]

話說前日`
大包麥包周包同呀飯去左科學館發din`,,
某兩位表兄弟囉!`
好過份咁唔要我地呢咋包`去左北京`-.-
係唔係奧運重要過我地先!!` .\___/.

算啦`-v-
btw 果日超好玩`:]

係科學館勁低能狂影相`
haha`

我有個小小小發現`
作為choir人`
大家都係影相影上癮一族`.33."
咩都影一餐`xD'
同邊個一齊玩完又要影一影`
同個個都要影`xDD'
好利害咁`
呢個暑假我有17日連續日日同唔同人影貼紙相ge紀錄`
係咪堅到咋一聲先`xP*

y0`講番21號果日`
科學館多人到變態`-00-*
陳欣欣好有趣咁研究phy`v3v"

算啦`
唔想打`
打到個人就DIN`.3."
post相算`-3-
唷*呢個暑假影左3567張相`=﹏=
原來有好多相`-﹏-*
最多都係同陳欣影的`xD'
我地要做一本成長冊`
將來出書!`xP

 

鏡子世界`:]


入口照一照`:]  證明4人到過呢度`-v-


又肥又扁`-v-


無頭東官!` @v@"可惜我個頭跌左出去`/﹏\"


長面怪!`xD
呀飯個樣想點`-v-


勁多手`:]
影得好辛苦架呢張`
一路笑一路影超攰架`xP


科學館出現左一個無頭人`=﹏="
有個小朋友比佢嚇走左`
[ 其實係陳欣嚇走佢架`-3- ]



skip左中間d無聊行程`
飛去貼`=v=*


陳欣永遠在我左右`真架!`
兩張相唔係左就係右`xD'


低能4人組`-v-*


超大力陳欣`=v=*


兩個kai妹合照`:]
陳欣我愛你`<3

 

話唔打啫`
點都會打番少少野ge`-v-

話說果晚9點我地班白痴係新世紀食飯`
食完開始左我地經典ge終極無聊對話`<3

見到有好多貼紙係有隻羊帶住口罩寫住禁止吸煙ge`

容::點解帶口罩係代表禁止吸煙ge`!?
欣::因為佢係一隻羊囉
容::下!?
欣::你唔明呀?因為佢係一隻羊囉!佢係一隻羊喎!
飯::下!?咁9唔搭8ge!?
欣::咩呀?佢係一隻羊囉!佢咪係羊囉!
周::呀kar係問點解帶口罩代表禁止吸煙w0r`
欣::下!?係咩!?我以為佢問點解大口仔係吸煙架`
飯::唔怪之得你咁9唔搭8啦`你都聾得好勁下架w0r`
容::但係就算我問點解大口仔吸煙`個答案都同佢係一隻羊都冇關w0r`-33-

之後同陳欣搞左成幾粒鐘GE正經爛GAG`
飯同周包笑足咁耐`-v-
我同陳欣係好正經架`-3-

 

 

----我係分隔line----

 

yo`等我poz下相啦`:]

 


早前入左醫院縫針`
比人話傷口太深留左一晚院`
hEy`睇我着住病人衫`=]
靚過電視上面果件架!!`<3


發揮低能本色`-v-
係文化中心後台`扮新人上台`xD
好high好好玩ge一晚`:]


ba佬話`:::::
呢d叫做咩都玩一大爛餐`-v- 咁先似我地架嘛`:]



hEy`
係咪好靚女呢`!?
呢個就係我要扮新仔ge原因喇`:]
有得同World Youth d 人影相`xD'


吉蒂妹`:]


呀Bee`:]


士耳奇手拉雪糕`<3


yo`好可愛的小et`<3
新f.1黎架`:]


1e靚仔`ans0n`<3
超可愛`:]


小波`:]


新中一`
係咪超似小丸子同學呀`!? @v@"
我同kk都覺佢極似`xD'


同MO好堅咁做出記錄!`xD'


超堅記錄`XD'
mo + 我 + 林湯馬 + kay的戰績`xDD'


呢個係我同CKY做出黎架!`x]
超勁呀!`:]

好`
poz到手軟`
原來都只係poz左5日ge野都冇`-33-*
打佢`=3=*
算啦`-v-
搵日繼續`:]

 

暑假倒數`
仲有8日`T^T*

 

我捨不得你........

 

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 48 | »