最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2008 ` 04 ` 12 ` =)

好`,,

打番`

 

講test完果日`,,

同小皮+m0去左藍田行街街`=]

ke`,, 行咁耐din咁耐`-v-

好kai的`,,

不停搞GaG`,,

有好多戰利品`XD'

[ 好多都係無聊野-33- ]

GaG架`*v* sh0w下D無聊野先`-v-



哈哈*`,,

發唔發現到3隻夾呢`-v-

我地果日就係咁kai咁夾住果3隻夾周街走`xDD'

邊個提議D咁kai ge野架`!!!!!*

居然係我`-口-*

天呀`!* 我蠢左喇`,,

唔應該提議d咁白痴ge野`,,

-333333-*

算啦。`,, -v-

哈哈*`,,

比大家睇下果張好kai ge 相呀` xDD'

..................

UM..................

um,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

都係唔好喇`=v=

問左小皮+m0的意見先啦`xP'

 

好`,,

之後飛喇.."

飛去...UM........

唔知邊日呢`,,

咪有個Drama睇ge`!?

好GaG呀Jas0n` xDD'

佢係唯一好睇的`=v=

唔係話其他唔好睇ge`,,

只係.....`um.....其實唔係好知做近咩唧`-3333-*

是旦啦`,,。=v=

 

好`,, 又sK!p`*

sk!p去尋日`。xD'

朝早`

健康成長教育週開mok din 禮`=口=*

比佢in死左`-.-

邊有咁kai ge 野架`=33="

佢開果陣`,,

河馬問左句`:: d講座會唔會有解碼器介紹架`!?

................=v= 白痴仔呀`!!!*

之後上ge堂都係繼續白痴`=v=

我發現左小小WinG係無時無刻都可以訓到架`!!!* =口="

強死哂我`,,=3="

放學留堂`-  -"

又係矮茄`,,

矮茄`..我恨你。!* -3-

啦啦。`,,

留堂有人陪`,, 算啦=]

GiGi + 王小彬`xD' 我地3個相依為命`t^t

呀`! 差d寫少左一個`=]

仲有好KaWaII ge 朱古力dee dee呀`  *v*

本來仲有大哥哥架`

但係佢好可Lin咁比ms叫左去隔離房`/_______\"

唷啦`。=v=

個個都抄中文`,, 唔知點解ms特登比左一份英文ge我抄`=v=

正*`!

我的最愛`* =]

無聊得很`,, 我抄左4篇唔同字體ge野出黎`  *v*

之後留完走人`=]

搵小皮+M0`<3

好愛佢地呀`>w<*

 

之後呢`,,走人囉`

番choir`,,

好興奮咁`,,

唔知咩東東打黎叫我去幫手錄奧運隻歌`  *v*

好正呀`=.="

去錄We are ready` -口-*

Kai架真係`,,

不過當然會去啦我`我咁支持奧運` xDD'

[ 其實係因為如果去就可以唔洗番一日半學`=v= 教統局幫我地請假`xD' ]

好興奮呀` >w<*

keke啦`*!,,

又係星期五唔洗番`=v=

好y0呀真係`xD'

 

...........

對啦`。

黎到尾聲`,,

講下中史啦`=]

我合格呀` *v*

係咪好神奇呀`。!? =.="

我都好懷疑佢改錯卷`=v=

不過經過5個傻人一齊計`,,

我地都發現唔到有錯w0r`xD'

KE`*,,

公喜我自己`xP'  自high中.....`

 

啦。!*

好期待奧運呀`>v<

y0*!,,

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | »