好興奮咁`
係第二日喇`*
不過仲有一日就完哂喇`* =[
今日''
test完番屋企`
on左陣msn
訓左`-v-
原來訓覺好開心架`*xD'
訓到6:00`
林小峰教我MaTHs`*
謝哂`*! =]
跟住回家食飯`,,
食完同ba佬傾msn`,,
好KAI呀`,,
佢比番D相我` .___.
我個村姑LOOK比佢好好收藏左呀原來`-口-*
死亡哂`。-3333-
成個人d0wn哂`/_______\"
.............
嗚`
我亡了`。=3="
CK 你記住打黎叫醒我溫書唷*`,,
如果唔係LS 同GEOG都會死得好慘的說` -v-
唷啦`* 又去訓啦` =]
豬的睡眠習慣`!? Orz`
我發現左一隻gay豬`* xD'
|