打打Qo0zA吧`:]
Qo0zA曰 : 喂!唔好咁大力呀!我老喇!`
好!`我輕手d`xD'
尋日9月1號`
番學第一日`-v-
朝早多謝呀Bee打黎叫醒我`=v=*
[ 唷*我發現我唔記得打去叫呀j0e起身`-3- ]
番到去第一時間見見小皮同小m0啦當然`:]
Y0!`
我收到大大PeG ge 見面禮!`*v*
好愛好愛古力手指`XD〞
出去排隊`
嘩!`
發左DIN咁熱`=33=*
同小皮用m0re法哄temp0出黎`xD'
之後上去hall`
閃去backstage`
嘩-3-`
真係有趣`-00-*
Ms Tzong話以為我有譜冇帶譜比我`=口=*
我點會有譜`-33-
我連要彈咩都唔知`.____.*
跟住佢比左d歌ge歌詞我就走左`-﹏-*
超怯`=﹏=*
彈錯左某d白痴野`0﹏0*
算啦`。以冇譜黎講彈得真係超超超超超超好!`
之後去4E班`:]
勁靜呀!`=﹏=
個個勁快訓哂`.__."
PinG選擇坐位選擇得好好`XP*
望都唔望就坐左係小許後面`-﹏-
之後坐低見到`
佢仲大大聲話::嘩!佢幾時攝左過黎坐架!?`
then`
派通知`
要提醒咁多位!`
記住tick 視力不健全同聽力不健全呀!`
尤其係M0同學`-v-
同PinG無聊到畫畫`xD'
超靚啦當然畫得!`+﹏+*
跟住無聊到睇番F.1-2影果D貼紙相`
Y0!`
我地發現左一隻好似卡通人物呀嬸GE東東`-- 周建飛!`
真係勁似!*0*
笑左勁耐`-v-
玩到冇野玩`
全班依然係發左毛咁靜架`=﹏=*
好恐怖。`-3-
突然好掛住lem0n shark做班主任`- -
至少唔會悶成咁`= =
放左學同kay+林湯去左新世紀`:]
食食食影影影行行行`
之後林湯去左我屋企`
睇恐怖片`
我諗我最驚都係林湯噴口水出黎`=3=
之後佢等到6:00去拎相走人`-v-
好啦`
到今日`
番學都冇野講啦`-v-
全班依然好靜好靜`
放學同小皮去左ntp`:]
買買買買買買買買`
好重`=3=
番到屋企打qooza`
一陣閃出街`
今晚去送Saxby機`:[
|