最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2008 ` 08 ` 29 ` =)

 

4E `:]

唔知點解我覺得4E呢個名好難聽`-v-

同皮一班`<3
同拎一班`<3
同廖一班`<3
同蛋一班`<3
同爹一班`<3

有D興奮`:]

 

暑假就完`:[

倒數3日 T﹏T

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 48 | »