Today is ::: 2008 ` 08 ` 29 ` =)
4E `:]
唔知點解我覺得4E呢個名好難聽`-v-
同皮一班`<3 同拎一班`<3 同廖一班`<3 同蛋一班`<3 同爹一班`<3
有D興奮`:]
暑假就完`:[
倒數3日 T﹏T
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 48 | »