最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2008 ` 08 ` 03 ` =)

My Dear Vivian`肥肥人`
識你第三年喇`
今日你要走`
為你打一篇Qo0zA吧`/﹏\

識左你三年`
我要大叫一句`:: 你係傻婆!`xDD'

但係`
傻婆vi`你是我的寶貝`
超寶的寶貝`:]

記得嗎`

F1果陣`
我地一齊s0l0比賽`
一齊練歌`
一齊比ms Tamtam地獄式練我地大聲`咬字`音準`

F.1果陣`
你同我爭雀巢`
爭黃湛彥`XDD'

F.1果陣`
一齊串Miffy`
一齊玩雀巢`
一齊罵黃湛彥`

每到PE堂`
人地打波`
我地唱歌`

到F.3再一次同你同班`
連續兩次同你坐附近`

我會記住你成日同孫超超罵交`
記住你成日比我同河馬玩`
記住你同Daddy打情罵悄`
記住你係我Mami`
記住你地講秘密唔肯講比我地聽`
但係又講到勁大聲`個個都聽到`
記住Daddy搞PTH GaG笑到我地兩個喊`

我更加會記得我地識左咁耐`
每年都有同對方講生日快樂`:]

傻婆vi`
我真係當你係我一個好好好好好ge朋友架!!`/﹏\
冇左你我會好唔慣`....

暑假原來已經好耐喇`-33-
忙到唔記得話過要約你去街街`/﹏\
好蠢呀`T^T"

以後冇人陪我唱歌喇`
以後冇人陪我講音樂喇`
以後冇人陪我發din喇`
以後冇人陪我串Daddy喇`
以後冇人做我Mamii喇`
最緊要ge係`::
以後冇人幫我print野喇`[ ha' juz j0king' ]

傻婆vi`
你是我的好友!`
永遠都係!!`
我愛你。`<3

12月番到黎要記得搵我呀!!`
我要補番同你出街街呀!`
最緊要係去到邊都要記住`::
我永遠支持傻婆vi`:]
唔開心記住要同我地講`
開心當然都要啦`x]

對喇`
請放心`
你唔係香港`
我會幫你看實Daddy架`
ha' :]

今晚可能會去送機`:]

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 48 | »