My Dear Vivian`肥肥人`
識你第三年喇`
今日你要走`
為你打一篇Qo0zA吧`/﹏\
識左你三年`
我要大叫一句`:: 你係傻婆!`xDD'
但係`
傻婆vi`你是我的寶貝`
超寶的寶貝`:]
記得嗎`
F1果陣`
我地一齊s0l0比賽`
一齊練歌`
一齊比ms Tamtam地獄式練我地大聲`咬字`音準`
F.1果陣`
你同我爭雀巢`
爭黃湛彥`XDD'
F.1果陣`
一齊串Miffy`
一齊玩雀巢`
一齊罵黃湛彥`
每到PE堂`
人地打波`
我地唱歌`
到F.3再一次同你同班`
連續兩次同你坐附近`
我會記住你成日同孫超超罵交`
記住你成日比我同河馬玩`
記住你同Daddy打情罵悄`
記住你係我Mami`
記住你地講秘密唔肯講比我地聽`
但係又講到勁大聲`個個都聽到`
記住Daddy搞PTH GaG笑到我地兩個喊`
我更加會記得我地識左咁耐`
每年都有同對方講生日快樂`:]
傻婆vi`
我真係當你係我一個好好好好好ge朋友架!!`/﹏\
冇左你我會好唔慣`....
暑假原來已經好耐喇`-33-
忙到唔記得話過要約你去街街`/﹏\
好蠢呀`T^T"
以後冇人陪我唱歌喇`
以後冇人陪我講音樂喇`
以後冇人陪我發din喇`
以後冇人陪我串Daddy喇`
以後冇人做我Mamii喇`
最緊要ge係`::
以後冇人幫我print野喇`[ ha' juz j0king' ]
傻婆vi`
你是我的好友!`
永遠都係!!`
我愛你。`<3
12月番到黎要記得搵我呀!!`
我要補番同你出街街呀!`
最緊要係去到邊都要記住`::
我永遠支持傻婆vi`:]
唔開心記住要同我地講`
開心當然都要啦`x]
對喇`
請放心`
你唔係香港`
我會幫你看實Daddy架`
ha' :]
今晚可能會去送機`:]
|