最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2008 ` 12 ` 27 ` =)

w0w` 再一次十世冇打Qo0zA ` -v-
而家打番呢幾日啦 ;]
順便同各位講句Merry Christmas吧 ` x]

22 ♥ 12 ♥ 2008
KTS christmas Party `
同皮冇夾過居然都可以撞衫撞到好似專登咁-3-'
件衫又唔係一齊買,,又未見對方着過=_='
想點-_-' 一定係佢扮我XD!

Prayer meeting超gag`
father fung狂講廁紙XD'
[ 其實唔知佢好似講'近子' 定'次子'-3- ]
我同皮無聊到玩接龍-v-'

Prayer meeting完左要上台彈琴=口='
唔知做咩-_-'
譜又冇咩都冇-_-'
得一張紙寫住B flat -> F =3='
好kai咁彈個B flat音比佢=_='
彈完坐係度好似個弱智咁-3-'
我算-_-'

之後落去'
狂食狂玩狂飲狂影♥`
好白痴呀xp'
mo狂話自己拍近片,,叫人望鏡頭講一句凌容好白痴`-v-
最後佢自high完先發覺自己唔記得禁start `xD'
mo nga yi你好白痴呀XD'!
之後hea hea下去左睇人唱k `
想屈我唱-v-'!?
話猜輸左要唱 `
我太勁喇!` 羸左!xD'
唯一一個羸GE女仔*v*

完左本身話去唱k`
後尾出mk`=D`

w0w`順帶一提;
我地見到Thomas呀=D`

林湯馬第一次入戲院!?@@"

湯馬跳樓實錄/口\"

我同皮托住湯馬面影相相♥`

去左好多間戲院-v-'
行到好攰=﹏=

去左食發記甜品=D`
好味@v@
食完去左睇吸血新世紀♥`
比想像中好睇=D`

23 ♥ 12 ♥ 2008
接機♥`
唔好嬲-v-'
留左成日比你喇已經/口\'
咪咁啦;

24 ♥ 12 ♥ 2008
w0w ` 平安夜呀mAn.3.'

本身朝早去送purple babi機-_-'
但係拉住左佢唔比佢走xd'
改左第二朝班機-v-'
好野xp'

12點機去左搵屎塔太佢地班野唱k ` =D`
purple babi 把聲真係好好聽/口\"
點解我把聲唔可以好好聽T-T'
同B蔥班人玩鬥食wasabi`
2對2`xd'
有purple babi呢個係我個組我唔洗食都羸硬=3='

之後2點閃去搵c0lmAn班人 :]
睇神探+利lurk` :]
前面有班小朋友好嘈=3='
我地班低能係度猜-v-'
話猜輸左要過去叫佢地收聲-_-'
奶皮輸-_-'
佢叫完班小朋友靜d之後;
班小朋友好惡死=_='
奶皮比人diu-_-' 班細佬仲話我地再嘈佢地頒馬黎打我地=口='
c0lmAn同佢地講夠薑完場去隻揪=3='
點知一完場班細佬閃得勁快=口='

之後去呀水度打左陣機就閃 :]
遲到早退=_='
SOR啦; 下次唔會架喇-3-'

番屋企'
嘩-v-
好多人一早黎左x]'
我係壓軸架xP'

成個泳池比我地包左黎開p + 燒烤`xd'
好爽好多人好好玩x]
雖然似乎真係過多人-3-`
但係個個都high死了`XD!
全晚狂比呀fi推我同purple babi落水=_='
低能xd'
講真真係好凍-_-'
搞到而家有點作病喇=3='

講番先'
放心` 我下次會叫人買多D野食上黎先架喇-v-'
因為今次我都唔知有咁多人-3-'
個個問有邊去都照叫佢黎先-v-'
冇數過人數=3=' 蠢左=_='

之後12點個場close`
轉去玩公園xD'
好正xd'
搞gag搞到好high-v-'
通宵傾計都好爽xd'
I ♥ you all my babiiZzz ` =D

25 ♥ 12 ♥ 2008
朝早去送purple babii機/口\'
byebye my love ` T-T'

送完佢就同陳欣去tko咩樹咩小學度做reh. ♥`
低能仔族-_-'
我期待近你地ge stage time♥`
加油! 比心機xd;

完左我地果PART `;
閃去搵大佬=D`
食LUNCH `

LUNCH完番apa `
x'mas gala `
好多人=口='

比人化妝set我個頭搞左好耐-3-'
勁悶-_-'
may埋眼又唔訓得=_='
唔出得聲唔飲得水orz`
不過覺得支噴槍好好玩xD'

beat-boxing班人好型不過好多口水xdd'
好彩我係主音-v-
口水冇圍攻我呀xD'

唱完睇大佬表演:]

大合照; 好多個人頭-3-' 我搵唔番自己-_-'

完左等埋大佬換衫就番choir ♥`
打邊鑪打得好爽xD'
一路食一路睇泰國鬼片-v-
享少好無聊-_-'
叫我地不如睇港產鬼片-3-'
睇果d真係完全係笑片啦-_-'

一路睇套所謂好驚ge泰國鬼片一路同班人搞gag`xd'
好好笑咁睇完成套野xp'   冇人驚tim ` -v-'
睇完食聖誕蛋糕xD'
好爽呀!
狂掟XP'
ZIPA好狂xp'
成kai蛋糕車去我個頭度=_='
好彩我叻女搵左大佬做擋箭牌xD'
蛋糕jel頭xD'
都幾靚仔w0r ` 至少有我欣賞XP'你執到啦' 我幫你jel頭xP'

之後玩到4點去欣澳 :]
原來成條大街可以任訓唔嬲架xD'
正-v-'

好啦'; 好攰唔打lu `
相果d問番大佬佢地班人拎 :]
問我我都有d `
想睇先問我地啦 :]
bye 囉 <3`

祝各位hapi christmas !`

 

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 48 | »