Today is ::: 2008 ` 08 ` 31 ` =)
好悲`-3-
聽日要番學`Orz`
真係好灰`-3-
番學都算`
聽日仲要彈琴`.3.
要彈咩呀究竟`-3-
好怯`
我直覺我聽日會遲到`-3-
唉`=3=
9月1日`真係一個超超超討厭日子`Orz`
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 48 | »