呼啦'
比蘑po0h n 晴晴叫我打Qo0za`
好啦' 為左你打一次咁多多啦;]
講番呢排吧 ` ;]
真係好多謝各位babe ♥
尤其成日係我身邊陪我提我果d `
冇左你地點有今日ge凌容!? [ 超誇XD!` ]
btw 真的超感謝你們 ♥
有點人 ` 真的必須點名讚揚一下 xd'
purple 仔 ♥ 陳欣欣 ♥ Kevin大佬 ♥ 皮皮 ♥
Ivan小弟 ♥ 周包 ♥ 蓮蓉包 ♥ Kay ♥ 林湯馬 ♥ 珍花 ♥
多謝咁多位成日都幫住提住我` ;]
我知我好多時 / 好可能成日都比到麻煩你地-00-
多謝你地對我不捨不棄 v3v
愛死你地啦 ♥
w0w` 對啦'
不可不提的'
多謝各位的生日蛋糕 + 生日快樂 + 生日禮物 + 生日歌 =]
我知你地有d準備左好耐啦 :]
辛苦哂 ;]
有點兒真的好難忘喇'
j0t低先xD'
要release 腦ge空間 `
而家4kb 完盡 xD'
多謝初 f 送我 的 5部生日歌 `
雖然走音啦-v- 但好lum嘛 ` ♥
我知你地個個都好錫我 ♥
我會努力教好你地架XD!`
請繼續多多指教xP*
多謝DX所有helper + 同事 ♥
多謝你地ge 史迪凌容生日大派對 ` xP
w0w ` 真的很surprise!`
意料之外 `
我仲以為我記錯左錄音果個期-0-`
哈哈' 多謝哂各位 ♥
突然多左好多史迪野啦我` -v-
對` 不得不提' 好多人問隻散紙包係邊度買 ` -0-
麻煩解答一下xD'
還有啦!!`
必須多謝APA 所有Lo Vo. Babiizzz ♥
今年我真係冇時間番黎 /口\
忙得要死 ` /3\
好對唔住喇/0\
很感激!`多謝你地仲記得我 x]
兼夾記得埋我生日&v&
超感動的說 `♥
謝謝你地張「超喪爆大無敵生日咭」XD!` ♥
好多相好多祝福好多回憶好多愛 ♥`
子維魯魯爆料:::張咭整左成個月-0-`
我知你地整左張咭好耐 x]
真係好有心思呀 ;]
多謝哂你地 ;]
對對對`回應一下jelly龜吧 `
我會番黎幫手架!`一定會!`
作為一份子我想逃也逃不了吧-v-
暑假!`我一定番黎幫手個musical架! ` ;]
i swear!` ♥
記住每一次perf.都要講我知等我買飛睇呀>v<*
唔睇我都要去火鑪會架XD!`
唷*,,
打到好攰-0-
太耐冇對住部電腦打字慢左好多-00-`
唔打lu~`
呀呀!`
唔好誤會-口-*
唔打出黎果d唔代表我唔中意唔開心啦 `
不過嘛'上面果d真的特別讓我感動吧 ♥ `
再一次 ` 多謝各位的B-day party ♥
多謝各位的準備 n 心意 ♥`
多謝各位咁錫我 ♥` ;]
I love you all my friend ♥
我好愛你地每一個 ♥
好愛每一個愛我的 babi ♥
好愛每一個鍚我的 babi ♥
好愛每一個關心我的 babi ♥
好愛每一個當我係朋友(而又真係我朋友)的 babi ♥
呼啦`
要面對現實-0-`
愈黎愈老喇救命@0@"
"it's ok! jinger more old more spicy! " teased Kam -0-
♥ ps. 仲有呀!-v- 要多謝日日上我qooza ge 人 ` 我會多d打 qooza架喇-v- 唔好嬲下 `xD
|