最近三個月尚無任何留言

Today is ::: 2009 ` 05 ` 20 ` =)

20.05`

仲有2個星期就Annual Concert啦 x)
緊張緊張xd
話時話
岩岩好Annual Con.之後果個星期咁岩撞正考試-_-
真係唔知點死好XD

0h yeah`
今次打xg其實好有目的架@v@
有備而來xp

其實我想哂幸福xd!

唔知點解呢排成日都覺得自己好幸福=v=
呵呵`
我都覺得自己激kai`
但係呢個係事實黎架xdd!

上上下堂`
突然覺得有冷氣好幸福-v-
雖然激凍-_-

上堂發發下夢`
突然又覺得自己可以好輕鬆咁發夢好幸福-v-
完全似思覺失調=3=

之後小息`lunch`上堂`
覺得自己有一大班朋友陪好幸福 x)
有人陪自己傾計又係勁幸福 x)
有好多我勁愛而佢又勁愛我ge人陪我又係激激激幸福XD!

跟住放學`
有人陪我放學好幸福xd
有人陪我等車 / 搭車係激幸福 x)

番到choir`
好多好可愛ge寶貝`好幸福 x)
好多好錫我ge h0ney`勁幸福 =)
仲有好多同我超夾超fd ge daddy mami`爆幸福@v@
ahh!
and also有兩位一齊長大的sweeties`激幸福 *v*
又少不免好娘咁講句::
音樂陪我`我覺得好幸福xd!
最幸福ge係` 有歌比我唱而我又有聽眾xd!
[ 娘左小小但係係真架xd! ]

講番daily life`
食我覺得好幸福-v-
朱古力食又係勁幸福`
仲有我最愛最愛ge珍珠奶茶!!
w0w`真係幸福到冇人有xdd!

 

唔知點解呢排成日都覺得自己真係好幸福=_=
雖然我都覺得咁樣講好kai`好似精神分裂xdd

但係係真架喎=v=

突然想多謝咁多位`
冇你地唔會有咁幸福ge每一日XD!

Love you all`
kissssssssssssss` x)

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 48 | »