31.05♥`
0h no!
好快考試喇`
點算我只係掂過2頁中史-v-
NIGHTMARE !!!
死啦死啦死啦`-_-
話就話仲有成個星期`
實際上3個鐘都唔知有冇=_=
星期六annual con.` =)
day day after school 都要去綵排`-_-
第一個星期就考d咁ge野為乜=口=
中史數學文學=3=
兩科至尊弱科囉`
what the 嘟`-_-
中史2個大單元+2個小單元 /_\
數學all chapters` /__\
文學仲要兩本書打孖上`/___\
0h my !!!`
今次 die hard 喇 /0\
安慰自己`
我仲有星期日`=)
不過一個星期日做得d咩-v-
anyway`
既來之則安之!!`-v-
惟有係咁啦xd!
各位寶貝都要好好加油 x]
|