08.06♥`
Y0!
經過連月來ge努力`
Annual concert 好成功=)!!
更成功感動到整喊左笨奶-v-
don't cry ! 真係唱得太好喇xd!
請拍手xdd!
不過唱得好係指除左第一場`-_-
居然比麥+big小姐聽到隻好不堪ge麥兜 /_____\
第4集ge主唱權到底會唔會落入我地手上xd!?
呢個係一個謎@_@
星期六日high完`
今日一黎就死左=v=
算啦唔知點好=3=
聽天由命吧啦 /00\'
話時話我將個史實調轉左-_-
明太祖何曾有明史獄T-T
唔好以為兩舊野都姓明就同期啦/口\
好想what the嘟自己=3=
anyway`
完左就算啦=)!
其他科努力拉番上去吧! x)
各位寶貝大家一齊加油吧 x)!
|